ରାଜ୍ୟ ଓଡିଆ ଥାଉ ବେଳ ଥାଉ ବନ୍ଧ ବାନ୍ଧିଥା ସ୍ତ୍ରୀ ମରିଚିକା ପୁଷ୍ ପୁନି ଏକ କୃଷି ଭିତ୍ତିକ ପର୍ବ କୃଷକର ଦୁଃଖ ଯାହାବି ଥାଉ ସେ ଖୁସିରେ ଏହାକୁ ପାଳନ କରେ। ଚେତା କି ସପନେ ଭାଳିବିନି ମନେ ପାଳିବି ଜନମ ଦିନ; ଫେରି ଆସ ବାପା ଆଉ କିଆଁ ଖପା ନ ଥାଉ ଆମର ଧନ || -୩ ଭିନ୍ନ ପୃଥିବୀରେ ବଞ୍ଚି ଚାଲି ଥିବାଏକ ପାଗଳ । କାଶ୍ୟପ ।

Oriya ବଞ୍ଚି ଥାଉ ଥାଉ Poems